Hørebil RemoteCare konsultation

Følg trinene i klargøringsoversigten herunder, så er du klar til din RemoteCare konsultation hos Hørebil.

Kontakt Hørebil

Tringuide til din Oticon RemoteCare konsultation hos Hørebil

For at forberede dig bedst muligt på din RemoteCare konsultation med en af vores audiologer, beder vi dig klargøre nedenstående trin inden konsultationen starter.

Først klargør teknikken

  1. Hent App’en “Oticon RemoteCare” i Appstore eller på Google Play
  2. Kontrollér at Bluetooth er aktiveret på din enhed
  3. Tilslut din enhed til strøm eller sørg for, at enheden er fuldt opladet
  4. Sæt nye batterier i høreapparatet eller sørg for, at det er fuldt opladet
  5. Par dine høreapparater med din enhed, hvis de ikke allerede er det

Dernæst klargør dine omgivelser

  1. Vælg et stille og bekvemt sted at sidde
  2. Sørg for at der er en stabil forbindelse til Internettet/WiFi
  3. Anbring telefonen opretstående mod en stabil flade
  4. Ønsker du support i forhold til bestemte omgivelser, bør du gennemføre konsultationen dette sted
  5. Start RemoteCare app’en og følg anvisningerne til du når det virtuelle venteværelse

Download og print RemoteCare guiden

Download og print vores RemoteCare guide.

Har du brug for hjælp til RemoteCare?

Hvis teknikken driller, eller du har andre spørgsmål i forbindelse med din RemoteCare konsultation, er du velkommen til at kontakte den audiolog, som afholder konsultationen eller kontakte os på hovednummer 70 34 56 98.

Tringuide til din Phonak fjernsupport konsultation hos Hørebil

Før din Phonak fjernsupport-konsultation med en af vores audiologer, beder vi dig klargøre nedenstående trin inden konsultationen starter.

Først klargør teknikken

  1. Hent App’en “myPhonak App” i Appstore eller på Google Play
  2. Kontrollér at Bluetooth er aktiveret på din enhed
  3. Tilslut din enhed til strøm eller sørg for, at enheden er fuldt opladet
  4. Sæt nye batterier i høreapparatet eller sørg for, at det er fuldt opladet
  5. Par dine høreapparater med din enhed, hvis de ikke allerede er det

Dernæst klargør dine omgivelser

  1. Vælg et stille og bekvemt sted at sidde
  2. Sørg for at der er en stabil forbindelse til Internettet/WiFi
  3. Anbring telefonen opretstående mod en stabil flade
  4. Ønsker du support i forhold til bestemte omgivelser, bør du gennemføre konsultationen dette sted
  5. Start myPhonak App’en. Tryk på menuen i øverste højre hjørne og tryk på “Fjernsupport”. Tryk derefter på “Start” og følg anvisningerne til du når det virtuelle venteværelse

Download og print myPhonak App fjernsupport guiden

Download og print vores myPhonak App guide.

Har du brug for hjælp til din Phonak fjernsupport-session?

Hvis teknikken driller, eller du har andre spørgsmål i forbindelse med din Phonak fjernsupport-konsultation, er du velkommen til at kontakte den audiolog, som afholder konsultationen eller kontakte os på hovednummer 70 34 56 98.

Hvad siger klienterne om Hørebil?

Bestil tid og få besøg af Hørebil

Indtast dine kontaktoplysninger samt dato på hvornår du kunne tænke dig at få besøg. Så ringer eller skriver vi tilbage til dig, hvor vi i dialog aftaler en endelig dato, tid og sted for høreprøven.

Du kan også booke en tid ved at ringe på tlf.: 70 34 56 98

Din booking er først endeligt bekræftet, når vi i dialog har aftalt fast dato og tidspunkt.