Covid-19 Hørebil kører fortsat ud til klienter i hele landet.
Følg trinene i klargøringsoversigten herunder, så er du klar til din RemoteCare konsultation hos Hørebil.
For at forberede dig bedst muligt på din RemoteCare konsultation med en af vores audiologer, beder vi dig klargøre nedenstående trin inden konsultationen starter.
Download og print vores RemoteCare guide.
Hvis teknikken driller, eller du har andre spørgsmål i forbindelse med din RemoteCare konsultation, er du velkommen til at kontakte den audiolog, som afholder konsultationen eller kontakte os på hovednummer 70 34 56 98.
Før din Phonak fjernsupport-konsultation med en af vores audiologer, beder vi dig klargøre nedenstående trin inden konsultationen starter.
Download og print vores myPhonak App guide.
Hvis teknikken driller, eller du har andre spørgsmål i forbindelse med din Phonak fjernsupport-konsultation, er du velkommen til at kontakte den audiolog, som afholder konsultationen eller kontakte os på hovednummer 70 34 56 98.
Indtast dine kontaktoplysninger samt dato på hvornår du kunne tænke dig at få besøg. Så ringer eller skriver vi tilbage til dig, hvor vi i dialog aftaler en endelig dato, tid og sted for høreprøven.
Du kan også booke en tid ved at ringe på tlf.: 70 34 56 98
Din booking er først endeligt bekræftet, når vi i dialog har aftalt fast dato og tidspunkt.